Pages

Friday 3 January 2014

Deria ke enam

Di suatu petang yang hening. ..

Mak : anak mak ni balik ampang ble?
Aku : xtau lg ( tanpa perasaan ).. npe?
Mak : klu bg tau pukul berapa senang mak nak masak nanti. Aritu adik balik mak masak sambal tumis je sbb adik naik bas. Kakyong naik kereta senang sikit nak bawak balik pape...rambutan pon banyak tu..kalau malas kutip amik je yang ayah da siap petik tu
Aku : ikutla mak..org xkisah (sambil dalam otak terbayang asam pedas. .sedapppnyaaa)
Mak : aritu kakyan kate ikan siakap masak asam pedas sedap. Nak mak masak esok ke nak bawak balik ampang?
Aku : @#$*!~~ mak ni mmg tau je ape yg aku nak..xyah ckp pon...


Benarin right. ..

Jumpe ni kat mne tah..honestly mak org bergurau je kenkdg. .jgn terasa ye..meh org blanje kfc..hihi

Ingat da.. one of my member post dkt whatapps group yg post...




Asam pedas yg sudah siap.. nmpk mcm kari je kn..tp rasanya sgt yummeh. .aku siap mkn ngan pisang goreng..kuah siap hirup..xyah nasi pon xpe. .
Actually mak siap masak bonus laksa.. sbb tula mak blander je sume..sekali masak..xsampi 30 min kat dapur asam pedas. .laksa..sayur manis betik pon siap.. tabik spring sama my emak..



♥♥♡♥♥ u mak





Ukhuwwah fillah abadan abada...
Sharing is caring. ..


*footnote
Makanan paling lazat didunia adalah masakan ibu kerana dari tangngannyalah asal kita....

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment