Pages

Thursday 5 June 2014

♥ Choo Sarang ♥



Anneyo....

Oke.. aku buat hal lagi. Aku update pasal korea lg. Sila muntah. Hihi..
Actually aku baru je tengok ulangan the return of superman (KBS2) yang aku sudah tengok last sunday. Bcoz... I'm in love with this little lovely Sarang...



Isn't she so adorable. .. ceritanya aku tak sengaja tertengok this variety show last few months and end up like this. Aku jatuh cinta.. hihi..
Sunday variety show ni bertajuk The Return of Superman.



Alkisah.... beberapa orang bapa yang terdiri daripada pelakon, penyanyi, pelawak, dan pengganas eh bukan.. fighter ni diberi misi untuk menjaga anak mereka tanpa bantuan wife masing-masing untuk beberapa tempoh. Kira dorang melakukan penjagaan dari head to toe pada anak-anak la.
Dannn.. dalam banyak banyak anak.. yang paling aku can't take my eyes on is si dak kecik Sarang ni.. tgk.. si penyanyi pujaan ramai pon nak bergambar ngan die..



❤ dilahirkan pada 24.10.2011.. berbintang libra seperti aku...

♥Sarang adalah anak perempuan kepada Korean-Japanese MMA fighter CHOO SUNG HOON & Japanese model YANO SHIHO



Fakta kenapa aku suka die..
..die comel
..die cute
..die montel
..die bijak
..die boleh berbahasa Jepun & korea
..die adalah die............

Aku suka tengok gelagat die. Kira kalau stress boleh hilang beb kalau tengok gelagat die. Tambahan kalau tengok aksi die makan.. haissss.. sangat comel. Dan die memang terkenal dengan aksi makannya. Sangat berselera. Kalau ada pelanduk 2 serupa mcm die aku nak ambil buat anak angkat. .. hihi
Nah.. gambar lagi yang aku ambil dari encik google.. yela die nun jauh di Jepun. Memang X la aku nak dapat gamba real. Ye dak.



Aku paling suka kalau semua family Superman berkumpul. Episod ni aku rasa paling aku xkan tinggal.. hihi..
Meh aku share sikit ahli keluarga yang lain..


Lee soeun & Lee soejun


Lee Haru


Junu & Junseo


And ahli baru mereka.. Yakung Yakung...



Kira orang Korea ni memang banyk idea untuk buat penonton sentiasa mahu ikut and tertunggu-tunggu next episode. Tahniah.. Orang Malaysia sila ambil iktibar. Macam x kena je ayat..
Selamat menonton.... mesti korang suka.. sila try...














Sharing is caring...
Opsssssss

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment