Pages

Wednesday 25 December 2013

Hari lahir saya.........




Org arab kata sanah helwah
Org mat saleh kata happy birthday
Xkn melayu hilang di dunia kata Selamat hari lahir
Negara jiranku Indonesia kata selamat ulang tahun
Chinese mandarin kata zhu ni sheng ri kuai le
Kpop pulak kata saeng irl chukha hamnida
Bollywood kata janmadina mubaraka ho

Dengan ini... Mengikut kalendar islam genaplah umur sy 26 tahun...
Alhamdulillah masih sihat... selalu dikelilingi org yg menyayangi. ..famly yg mengambil berat..kawan2 yg always take a good care...cukup makan.. cukup pakai.. masih bergelar government servants..masih punya ruang untuk bersendirian. . Masih punya waktu untuk menjadi insan yg lebih baik. ..
Alhamdulillah. .bersyukur dengan rahmat serta kasih sayang yang Allah kurniakan. . Siapalah aku untuk mengatakan kenapa begini takdirku.. aku tahu Allah telah merancang yg lebih baik untukku.. bersabar kerana janji Allah itu sgt pasti.. rukun iman percaya pada qada dan qadar masih utuh lg..
Masih mencuba menjd insan yg lebih baik hari esok... ya Allah semoga aku sentiasa dikelilingi teman yg sentiasa mengingatkan ku kepadaMu..
Semoga aku tidak dibebani hutang.. permudahkan urusan serta pengurusan wang gajiku...supaya halal untuk ku berikan kepada insan yg amat aku syg..yg xboleh dibalas jasanya. .yg sgt tidak akn ku nilai kasih sygnya.. emak & ayahku...

Nota kaki...
Tanda kiamat semakin jelas... persiapan perlu berkali ganda.. semoga aku antara insan yg dipertemukan dgnMu ya Allah dalam keadaan yg sgt bersih..sgt suci..
Menanti hari yg telah kt janji...

No comments:

Post a Comment