Pages

Thursday 26 December 2013

안녕하세요 ~~~ Annyeong haseyo

Tajuk entry aku kali ni lain bukan. ..
Ini semua kerana aku tlh dijangkiti semula virus kpop plk..
Klu menjd tetamu di rumah aku anda seharusnya bersedia untuk menonton saluran 393 or 392 sepanjang hari samaada di rumah sewa atau di kampung halaman. .
Mak ayah & adik-adik aku mmg xboleh nak buat ape da.. redho jela ble remote berada di tgn ku.. hihihi...biasanya klu di rumah mmg aku je yg ada masa nak menonton televisyen ni.. adik aku lg 2 org ni sgtla bz evan kmi semua kerja di hospital yg sama kini...lgpon kmi adik beradik mmg dilahirkan xminat sgt tgk wyg... setahun sekali pon payah kecuali reunion or kwn2 bejaya meyakinkan aku untuk masuk panggung. . Sejak ada astro 1st ni..mmg sesuai untuk keluarga kmi. .
Ni antara cerita korea yg aku lyn sampi klu ulangan pon still boleh tgk... huuuu



49days ... cerita xlogik tp sedih..n actually cerita inilah menyebabkn aku kata tidak pd drama Indonesia yg menjd pujaan hati dulu..


That winter the wind blows ... cerita ni pon sgt sedih oke.. tambah ble pelakon perempuan yg sgt cantik itu buta..


Jang ok jung .. arghhh aku xboleh ingat cerita ni.. punyala ikut sampai sanggup tahan mata daripada tidur untuk tgk ulangan klu time airing cerita ni aku keja mlm.. kisah cinta tragis pd dinasti joseon..


I hear your voice .. apabila anda boleh membaca fikiran org lain..


Master of sun .. cerita hantu cinta comel n xseram..pelakon pelakon sgt sesuai...


Empire of gold .. cerita perebutan kuasa ..tiada kisah cinta. .it's ol about bisnes ..menantikan sambungan please. .


The strange housekeeper .. pembantu rumah yg akn melakukan apa sahaja arahan.. drama ni olg bnyk air mata aku keluar. .sbb lebih kepada kekeluargaan. .so mmg sampi ke kalbu la


Secret love .. drama cinta penuh tragic dendam & air mata.. pd aku ni crita terbaik 2013


sedang ke udara bak hang.. Lee min ho semestinya pelakon gegegegemaran aku.. klu diikutkan cerita ni xdela best mne pon bg aku..biasa biasa je.. tp sbb pelakon yg mmg best termasuk kim woo bin. .. still xboleh tinggal la ble gandingan pelakon die mmg deabak..


♥♥♡♥♥
Tgk itu antara cerita yg aku ikut..bnyk lg tu..tp antara yg terbaik aku lyn la..
Korea jgk sgt terkenal dgn variety show.. yg bestnya anda sememangnya boleh release tension & mereka sering membawa kt menjelajah korea tnpa perlu ke korea. . Ni cara terbaik menggalakkan pelancong memilih korea sebagai destinasi percutian. .


Running man ..ofcoz ni yg terbaik bg aku.. xperlu cerita panjang. .SOT


Barefoot friends .. ni pon best..tp da habis tayang kat Malaysia


Gag concerts mmg xkering gusi tgk drama pendek dalam ni.. maharajalalawak klu tgk ni mmg boleh dpt idea kot.. peserta serta pelawak please tgk ni


Happy together .. nasional mc bersama artis berkongsi kisah.. artis korea mmg sgt terbuka memberi kerjasama yg sgt baik evan sesetengah soalan sgt sukar dijangka. .

Apabila sudah mula berjinak dengan kpop semestinya tekak melayu ni jgk sudah boleh trima makanan mereka..
Ni pulak my favourite. .mmg suka.. suka sgt..
Masitge deuseyo = selamat menikmati

Bibimbap


Kimbab

Serta aku berjaya mempengaruhi teman teman bujang ku untuk makan di korean restoran. .hihi
Terletak xjauh mane pon dr rumah.. sweetree nama kedai diberi.. kedai ni halal dan sedap malah jjcm pernah dtg sini...makanan serta service sgt best.. siap ada surau untuk muslim.. owner adalah mix marriage. . Husband korean, wife pulak melayu..suasana kedai yg sedikit sebanyak membuat kt berasa seperti di korea.. lihat saja gelagat kami disini





Aim aku nak p bercuti kat korea.. klu time winter mesti sssgggtttt best..sape nak belanja aku p bercuti kat korea. ..hihi...

감사합니다( gamsahamnida )
고맙습니 ( gomapseumnida )
고마워요 ( gomawoyo )
고마워 ( gomaweo )
고맙다 ( gomapda )
Ni semua ucapan terima kasih...

Tto mannayo = sampai bertemu (jumpa) lagi

♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♥
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment