Pages

Sunday 9 February 2014

Helloooo...

Helllllo u ols...
Ekekeeke.. diva sgt.. lama x mencurah perasaan kat sini.
Mcm2 pikir..mcm mcm bermain di fikiran hati. Dalam hati menjerit-jerit bak hang nak tukar telefon yang besar sikit sementelah aku mula rajin mengedate blog ni...
Tp ble difikirkan balik ikut logik akal setelah ditimbang ditambah serta ditolak aku rasa mcm X perlu pula. Sememangnya tujuan asal kerana apabila buat check up mata that day, kesilauan makin meningkat gara-gara selalu membaca dalam keadaan pencahayaan yang samar. Banyak yang boleh aku perbetulkan sebenarnya. Gaya hidup aku sendiri yang menyebabkan keadaan ini berlaku. Bertukar ke telefon lebih besar pula adalah lebih kepada kehendak hati.
Aku hanya perlu merajinkan diri membuka dan menutup semula lampu kalimantang or lampu dgn pencahayaan yang lebih baik sekiranya mahu membaca atau melayari Internet sebelum tidur. Aku jgk yang gatai p bli lampu romantik konon untuk lampu tidur. Actually hanya perlu tukar mentol je.. saje je.. kan da kate alasan...
Pakai cermin mata dengan lebih kerap.. baru je tukar cermin mata made in korea u ols.. kena tukar sebab kedegilan diri xmo pakai cermin mata sewaktu menonton drama korea..eh menonton tv, membaca, melayari Internet di telefon, pc & laptop, serta muka nmpk pelik bile aku paki cermin mata. Senang cerita ssh nak bentuk tudung especially bila p kerja aku pakai tudung sauk je.. muka jd bulat. . No no no.. muka yang da cukup bulat bertambah bulat. Tetapi semenjak dua tiga menjak tukar cermin mata ni I rajin tau pakai.. di rumah serta di tempat kerja.. syabaasss wana.. syabaasss. .. And the most important is pakai cermin mata hitam or any colour yang diminati sewaktu siang. Yang ada uv protection 400++ paling digalakkan.. walau ada mulut mulut jahat yang konon kata kt poyo ble pakai shades ni pekakkan je telinga. Yang penting kesihatan kt.
Baru update software tadi.. baru je td telefon aku mengupdate software. Mmg lebih coolllll babeh... hihihi... I loike...
Penjimatan. . The most important thing la. Walau letak entry yang akhir tp ini paling penting sebenarnya. Selagi elok.. xrosak.. masih sedia berkhidmat.. apa lg alasan mahu menukarnya. Teringat pula karangan waktu sekolah dulu.. aku sebatang pen.. lebih kurang la.. hihihi
So... pada kenkawan kalu nmpk aku tukar telefon lain tu diamkan aje oke.. maybe ade orang hadiahkn lepas baca entry aku kali ni... konon sgt..
Arghhhhhhh.......
Punya la aku berbelah bagi sampi up entry pasai benda ni.. sebenarnya mmg tuhan xkc aku beli lg sbb kedai yang selalu aku beli telefon kat t.intan ni tutup td.. td marah sekejap bile fikir da kenapa nak ttp di hari ahad yang indah ni.. owhhhh depa raya la.. asik kt je raya... hihi... selamat duit aku....


Ni kucing aku... kalu aku balik kg die mesti xde tempat lain nak lepak sampi aku mula rasa geram.. saje je kn... hihi..
Jum balik ampang....



Xnakkkkk....xnakkkkkk.....


Sharing is caring

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment