Pages

Tuesday 18 July 2017

Assalammualaikum

Assalammualaikum,

Bismillah.

Dah 2 tahun lebih aku tak update sini. Bukan bersawang je kot. Otak pon dah tepu. Nak tanya ni.. Emmm. Ade yang rindu kite tak. Haaaaa

Ni bukan alasan tau. Tp memang sohih ape yg aku nak bgtau ni. Sejak update blogger app's yang baru (actually baru tu maksud aku 2 years back punye cerita facepalm facepalm) 😌, aku macam susah nak update dengan telefon. Pastu kalau menceceh je xde gambar macam tak best. Macam yang aku tengah buat ni. Bosan dowh. Aku pon bosan nak taip, ni kan orang yang nak baca.

Tapi,

Tapila,

Aku tengah semangat waja ni. So mulai ini malam, starting from tonite orang kampung aku katela, aku akan merajinkan diri balik ngepos especially bahagian transplant hematology, (as per request) by my patient.
Actually aku malu bile orang tanya kak napa xmenulis lagi. Malu nak jawab "malas dik". 🙈

So...

Agak2 aku nak mula dari mana.

Emm.. esok rasa nak update pasal Matches Unrelated Donor (MUD), Local n international. Aku mulakan bab ni sebab ni le kerja aku hari2 sejak 2 3 4 5 menjak ni.
Bukan semua nurse terlibat dengan nursing care je tau. Bnyak lagi keje lain. Saje maleh nak gebang. Kang kate riak.

Oke.

Last but not least. Semoga aku terus istiqamah dalam menjalankan tanggungjawab yang diberi.

Kalau jumpa kat luar tu say la hai, or lebih afdal bagi salam. Sbb korangla aku merajinkan diri berbelog balik ni. Yela.. tak banyak info dalam bahasa melayu nak dapat kan,

Setakat ni je dulu as pendahuluan bicara.
Jika ada umur panjang ketemu lagi kita. Eceh





Sharing is loving.


No comments:

Post a Comment