Pages

Wednesday 15 October 2014

Terima kasih semua. ..

Happy birthday to me

Selamat hari lahir. ..

Sanah helwah....

Saeng irl chuka hamnidaaa...

Korang tahu tak kenapa aku nantikan hari lahir every year... sebab hari ni selama 24 jam kita akan dapat ucapan serta doa yang baik-baik dari semua.
Alhamdulillah. .. amin amin ya Allah.
Aku dilahirkan serba cukup. Cukup makan, cukup pakai, cukup ilmu dan masih berpeluang untuk mencari lg ilmu Allah melimpah ruah ni. aku dikelilingi orang yang sangat positif dan sayang aku. Cukup. Aku tidak mahu lebih lagi takut riak dan takbur nanti.
Permudahkan segalanya ya Allah.
Hari ni aku nak happy je. X sempat makan kek lg sebab



Bekerja shift malam. Baru bangun zohor td. Ini rezeki aku. Memang ini kerjaya pilihan aku. Yang Allah tetapkan untuk aku. Alhamdulillah atas rahmat dan limpahan rezeki ini ya Allah.

Semoga aku dan kalian sentiasa bahagia dunia dan akhirat kelak.






Sharing is caring.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment